Thursday, August 1, 2013

Kõik ongi ime

Ole julge järgimaks oma südant ja intuitsiooni - nemad kuidagiviisi teavad, milleks Sa tõeliselt soovid saada. Steve Jobs 

Õnn ei ole eesmärk, see on elustiil! Ega see õnnetunne alati kergelt tule. Ikka leidub midagi, mille pärast muretseda, või mõtiskleda asjade parema laabumise üle. Aga oskus kogu aeg end õnnelikuna tunda - see vajab harjutamist.
Kas Elu on ränkraske töö, või pigem nauditav mäng?
Kas enese vormis hoidmine peab toimuma pidevalt hambad ristis ja palehigis? Aga kui teeks seda kergelt ja mängeldes? Nautides lapselikkust? Olles huvitatud värvidest, joonistustest ja kiitustest? Aga kui kõik see koosneks ühest ringist, erinevatest värvidest ja mõnest numbrist?
Nii ma selle siis tegingi - ringi! Inspireeritud minu varajase lapsepõlve ühest lemmikjoonistustarbest - teate küll, see plastikleht, mille abil sai joonistada loomade kontuure! Mulle on alati meeldinud ka värvipliiatsite sahin! Kuidas see mul küll vahepeal meelest ära oli läinud? Oligi viimane aeg meelde tuletada! 

Sõbrad kuulasid ja kõik aitasid: kes joonistas pilte, kes lõikus ringidest pabertükikesi välja.
Huvitav, et te ikka veel läbi aastate olete nõus minu mänge kaasa mängima ja mulle ära ei ütle? Peaasi, et lapsel lõbus oleks? Aitäh teile selle eest! Ma armastan teid väga!

Suured asjad koosnevad paljudest pisikestest asjadest. Ja pisiasjad on tähtsad. Hommikune päiksekiir, lille lõhn, naeratus teistelt ja endale peeglisse! Minu jaoks on veel tähtis see, et ma saan aidata teisi. Nii inimesi, kui loomi. Ma olen kõiki nõus nende mures ära kuulama, aga eriti meeldib mulle asju lahendada ja siis üheskoos rõõmustada õnnestumise üle. Õnneks on mul aastakümneid selleks ka võimalus olnud! Proovida viia keha ja vaimu Elu parimasse tasakaalu! 

Kui tihti Sa tabad ennast mõttelt-see on Ime? Ükskõik, kui suure või väikese asjaga siis tegemist poleks? Kas Sa jätad neid meelde, kirjutad üles ja jagad sõbraga? Mina kirjutan ja soovitan ka teistel. Siis saab nendest ikka ja jälle jõudu. Vaatamata sellele, kui ammu aega tagasi see juhtus.
Eilne päev oli ime-ma sain Selle tehtud! Sain Päevikusse kirjutatud - Minu Oma Asi! 31 juuli 2013!

Kõnni avasilmi ringi ja Sa märkad! Imelist vaatamist! 




 

No comments:

Post a Comment