Sunday, August 12, 2012

Natuke Nalja

Nalja peab ikka saama! Naljaga koos on kergem kaalus alla võtta ja ka energiakulu on suurem, kui mornilt põrnitsedes.

Figuurisõprade gruppides on väga lõbus, sest kilode vähenedes hakatakse nalja viskama. Ikka heatahtlikult - oma endist täissaledat perioodi meenutades ja uue saleda juhtumisi rääkides.
   
Mentori küsimus: "Mis muutub kaalu alanedes?!" saab näiteks kiiresti vastuseks: "Sinu rahulolu meiega suureneb!"
   
Mina olen väga rahul inimestega, kes on minu ümber Figuurisõprade gruppidesse kogunenud! Sest iga koosviibimine on huvitav ja nalja saab palju. Igas naljaga pooleks öeldud mõttes on oma tõetera sees. Ja neid tasub meeles pidada:
   
Kui teekond tundub pikk ja hirmutav - mõtle üks päev korraga ja ainult täna!
Hommikul alusta kõigepealt veeprotseduuridega - sees - ja väljaspidiselt.
Ei ole olemas kahjulikke toiduaineid, on olemas kahjulikud kogused.
Eestis on hea elada - saab süüa palju salatit.
Figuurisõbrale on hea välja teha - sööb vähe ja joob veel vähem.
Paljud meist peavad hakkama saama töötamisega Kestvussöömise Asutustes - firmad, kuhu töötajad toovad igal võimalikul põhjusel head ja paremat.
Me ei ole enam kollektiivse söömise ohvrid.
Tee sporti - kõik spordialad sobivad kaalulangetajale, välja arvatud sumo.
Ka juurde võib võtta armastusväärselt, ei ole vaja näiteks pärast reisinädala plussi pikalt kurvastada - nautisid ära ja lähed kaalulangetamisega edasi.
Kuna mentor ei luba öelda suurema inimese kohta "paks", siis võtame kasutusele "large and lovely"!
Magusaid kiusatusi nähes mõtle veidi üleolevalt - neid kooke olen ma juba kõiki maitsnud! Või kui näed uut kooki, siis mõtle, kas jõuad kogu maailma hea ja parema läbi maitsta, või ei hakka üritamagi!
Kolmas komm pole enam üldse nii maitsev, kui esimene.
Vahel tuleb juust minu Ellu. Seda tavaliselt peale veini külaskäiku...
Alkohol on puhas illusioon - ei tasu loota, et läheb kergemaks.
Alkohol on hea tuju laenamine järgmise päeva arvelt ja kõrge intressiga.
Kui on mingi asja isu, siis mõtle järele - kas homme oleks kahju, et ei võtnud.
Ära anna alla, parem võta alla!
Kui oled kord Kuldfiguuriks saanud, siis seisus kohustab seda hoidma!

1 comment:

  1. Uuesti alustaja kaalutabelit uurides: ei noh, mu kaaluga on kõik korras, aga pikkus tundub endiselt vale olevat...

    Mees oma täissaledale kaasale- sa oled mu ainus investeering, mis on aja jooksul 2 korda kasvanud...

    Ja kui päeva ühikud on ära kasutatud, võtame käsile tühikud...

    ReplyDelete