Tuesday, August 7, 2012

Esimene Rühmaskäik

Et nüüd kõik ausalt ära rääkida, siis Kaalujälgijatega liitumine ei olnud minu idee. Minul sellesse usku ei olnud. Mitte millessegi enam ei olnud. Sest olin aastate jooksul proovinud kõikvõimalikke dieete, paastusid, rohtusid ja imetlubavaid vahendeid.
   
Kas kujutate endale ette keedumuna ja valge veini dieeti?! Kolm korda päevas üks muna. Kui nälg näpistama hakkas, võtsid lonksu kuiva veini ja vajusid jälle pehmesse mitteteadmisse. Mis ma sellest kuurist sain?! Kõhukinnisuse ja pärast boonusena lisandunud ekstrakilod.
   
Oli maikuu aastal 1995. Mina olin tudeng ja sõbranna ühikast tahtis väga Kaalujälgijate rühma minna. Ta oli toimumiskohad välja uurinud ja palus mind kaasa – seltsis kindlam tunne tundmatusse kohta sisse astuda.   
   
Mina, kes ma selleks ajaks olin leppinud sellega, et ju siis saatuse vastu ei saa ja tähtede seis ongi mind “suurekondiliseks loonud”, läksin kaasa pigem sellepärast, et tore inimene nii kaua ja püüdlikult kutsus. Et ühe korra ju võib. Saab pärast jälle nentida – ka see asi minu peal ei toimi.
   
Mul oli pikk ja raske tumeroheline sametkleit seljas, konksuga vihmavari käes ning kulm kortsus. Kui rühmajuht küsis, et millisest soovkaalust ma unistan, ütlesin kohe – mina sellesse asja siin ei usu. Rühmajuht vaatas mulle lahkelt otsa ja ütles, et tema küll usub. Ja ta ütles seda nii veenval moel, temast õhkus nii palju positiivsust – et minu pikkade aastatega ehitatud ebaõnnestumiste müür lõi kõikuma. Hakkasin aga usinalt asjaga pihta.
   
Järgmise päeva lõuna paiku, kui lõin endas pisut kahtlema, tahtsin sõbrannalt tuge juurde. Küsisin, et mis ta teeb?! Sain vastuseks, et ta sööb saiakesi?! Sinna siis lõppes tema kaalulangetaja tee. Ma olen talle väga tänulik – sest ilma temata ei oleks ma Kaalujälgijate gruppi sattunud ja mu Elu oleks hoopis teistsugune, kui praegu on. Ei oskagi ette kujutada, milline.
  

Esimese nädalaga kadus 2 kilo minu vaat – et – veel – viimase – piiri – peal kahekohalisest kaalunumbrist! Tekkis usk asjasse, sest kõik ju toimis! Programmi järgida oli lihtne, süüa ja juua sai piisavalt ning see kõik – uskumatu - sobis kokku minu elustiiliga! 9 kuuga kadus 30,7 kg minu kehakaalust ja ma sain esimest korda oma Elu jooksul tunda, kuidas on elada rahulolus oma kehaga ja peegelpildiga! 

1 comment:

  1. Jep. Kui elad kooskõlas kui Keha-Hing-Vaim, siis seda võiks vist nimetada õnnelikuks koosolemiseks :) Nii tore, et ennast leidnud oled!
    Haa! Nüüd alles märkan, et selle vana pildi tagaseinal vaatab õla tagant vastu kiisu portree!

    ReplyDelete