Thursday, July 24, 2014

1. nädal

Unustusse jäänud veejoomine tuli taas päevakorda - mitte, et ma need "vahepealsed aastad" üldse vett poleks joonud, kuid nüüd sai see lihtsalt taas regulaarseks ja oluliseks osaks minu päevast.
No ja eks ma loomulikult püüdsin ka kaloreid lugeda (nii hästi või halvasti kui see ka õnnestus) ning mõelda, mida süüa ja millest oleks ehk esialgu mõistlik loobuda...
Kuna olen muidu vääääääga maias, siis olen uhke, et suutsin end tagasi hoida ja ei söönud 1. nädala jooksul mitte kordagi šokolaadi ega kommi - ei hakanud hammast verele ajama (teades, et see poleks ilmselt piirdunud väikese kogusega...)
Väike boonus siiski oli - maasika piimakokteil Radissoni hotelli katusekohvikus. Enesestmõistetavalt eelnes sellele väike trenn: kõndisin mööda treppe koos sõbrannaga hotelli 22. korrusele.
Kusjuures küsimuse peale, "Kas katusekohvikusse saaks minna ka mööda treppe?", vaadati meid hotellifuajees kui kaht veidrikku, kes palaval suvepäeval tahavad "trepikõndi" harrastada... Viimased 2 korrust pidime siiski liftiga minema, kuna sealt alates oli trepikoda suletud.

Ja oh seda imet ja rõõmu!!! See kõik eelnev tasus end kuhjaga ära, kui Liana juures uuesti kaalule astusin - tervelt 2,4 kg oligi läinud ja ma loodan, et seekord JÄÄDAVALT!!!




1 comment:

  1. Imeline esimene nädal on seljataga. Ja palju motivatsiooni uueks nädalaks. Tairi rõõmus ja mina ka!
    Eks nii need asjad tasapisi jälle meelde tulevad - vesi, kalorid ja trenni kah. Tubli Tairi!

    ReplyDelete