Thursday, October 9, 2014

11. nädal

Esimene tagasilöök.

Njah, kõik tunduski olevat kuidagi liiga lihtne ja minevat justkui "lepase reega" - miinused muudkui tulid ja tulid, vahel ehk isegi teenimatult...

Kuna kaal kukkus kenasti, jätsin toidupäeviku-pidamise hooletusse. Sõin harva ja siis ka vaid väikeseid koguseid, lootes ilmselt, et läheb veelgi paremini.

Olin ju ometi kuulnud varemgi (nii Kaalujälgijate-ajast, kui ka Tervisetoas), et päevaks ettenähtud kalorid tuleb ikka ilusti sisse süüa, et kehakaal saaks langeda ega läheks nö säästurežiimile...või enam-vähem midagi sellist. Minu päevased kalorikogused muutusid aga sedavõrd väikeseks, et süsteem läkski tuksi ja kaal jäi toppama...

Tulemuseks "nulliring", mille üle ma küll ei rõõmustanud (loe: olin lausa pettunud), sest omaarust olin ju olnud tubli ja vähe söönud. Ei teinud seda küll tahtlikult, aga ju ma siis pidin ikka ise sellesse ämbrisse astuma, veendumaks, et see "ammu-kuuldud-tõde" toimib ka minu peal... Öeldakse, et "tark õpib teiste vigadest..." - no eks ma olin sel korral siis see "teine". Aga sain oma õppetunni kätte.

Liana ja teised toredad kaaslased Tervisetoas julgustasid mind ikka sööma oma vajalikud kogused ilusti ära. Just selliste vahvate kaasvõitlejate edulood, nõuanded ja toetus on need, mis aitavad ja motiveerivad jätkama sel alustatud teel isegi siis, kui esineb n-ö "tagasilööke".

Omalt poolt lubasin jätkata toidupäeviku täitmist, vähemalt üritan.


1 comment:

  1. Kulla Tairi, kurvastamiseks pole põhjust. Meil enamusel on olnud plussnädalaid ja enamus on jutuna kuuldud tõde tahtnud ise omal nahal ära proovida. Ehk siis teada-tuntud väljendid "ise astus omareha otsa", või siis "astus oma ämbrisse".
    Toidu ülesmärkimine on kaalulangetuse juures see A ja O. Küll oma tüübilt erinevad, suudame me endale näha kas toidukoguseid väiksemana (hea isuga inimesed), või suuremana (kes süüa ei julge) - ikkagi on ülesmärkimisest kasu. Ja kui hakata järjest vähem sööma, võib kaalulanguse asemel "saavutada" selle, et kaal jääb seisma.
    Tore, et Sa lubad nüüdsest toidupäevikut täita. Küll see paistab välja juba järgmistel kaalumistel (mitte, et ma hirmutada tahaks!)!
    Edu toitude ülesmärkimisel!

    ReplyDelete